Traditie en innovatie

Knowhow, kwaliteit, ideeën en visies – sinds 1901

Perfectie op het gebied van vorm en functionaliteit – dat was en is nog steeds de standaard bij Hansgrohe. Sinds 1901 zijn badkamerpionier Hans Grohe en zijn opvolgers traditioneel hun tijd een stap vooruit: of ze nu de eerste handdouche (1928) uitvonden of met de Raindance (2003) een nieuw tijdperk inluidden. Ook 110 jaar na de oprichting van de onderneming, is het uiterst precieze vakmanschap nog steeds de drijvende kracht van de onderneming uit het Zwarte Woud. Natuurlijk ligt hierbij de klemtoon op uw voordelen en plezier, want u bent onze klant.

Hansgrohe is wereldwijd gekend voor:

  • Innovatieve douchetrends en badkameroplossingen
  • Hoogwaardige mengkranen
  • Internationaal topdesign
  • Knowhow op het gebied van water- en milieuthema´s
Einde van de jaren ´30: Hans Grohe, visionair van de 20e eeuw, in zijn element, het water.

Hoe de lakenwever Hans Grohe een pionier werd in de sanitaire sector – en sinds 1901 zijn stempel drukt op de cultuur van het douchen.

Van de douchestang tot aan digitaal geregeld XXL-doucheplezier: Hansgrohe vindt de badkamer telkens opnieuw uit.

De denktank: producten, creaties en oplossingen die badkamergeschiedenis schreven en het douchen revolutionair veranderden.

Namakers verrijken zich zonder scrupules, Hansgrohe weert zich rigoureus: met inbeslagname en vernietiging van kopieën.

Bescherming tegen namaak: waarom de fabrikant van merkartikelen uit het Zwarte Woud rigoureus optreedt tegen namaakproducten.

Hansgrohe houdt zijn kwaliteitsbelofte – met gewetensvolle processen en consequent kwaliteitsmanagement.

Merkproducten uit Duitsland: Hansgrohe staat voor Duitse knowhow en topkwaliteit op vlak van vorm en functionaliteit.

Hansgrohe gebruikt cookies om u de best mogelijke service te garanderen. Indien u verder surft op de pagina zonder uw instellingen te wijzigen, dan stemt u in met het gebruik van cookies.

   

OK
<% } //bolIsPublishMode %>