Hansgrohe schrijft designverhalen

Creatieve ideeën zijn thuis bij Hansgrohe. De onderneming bindt zich wereldwijd aan succesvolle designers. Ze organiseert workshops met gerenommeerde creatieve geesten en ontwerpers, die de badkamervisies van morgen ontwikkelen. Dit opmerkelijk engagement tot het creatieve proces, heeft Hansgrohe SE de afgelopen jaren internationaal ruim 400 onderscheidingen opgeleverd.

Philippe Starck is creatief voor Hansgrohe AG.

Een hele reeks van 's werelds belangrijkste designers werkt voor de Hansgrohe SE. Samen met deze creatieve geesten zoekt de onderneming naar nog betere oplossingen voor bijzondere en karaktervolle badkamerontwerpen.

Hansgrohe, één van de designleiders in de sanitaire sector

Hansgrohe rekent af: geen internationale jury ontsnapt aan de innovaties van de kranen- en douchefabrikant uit het Zwarte Woud. De honderden onderscheidingen maken Hansgrohe SE tot één van de designleiders in de sanitaire sector.

Axor WaterDream van Front en Nendo

De badkamer verder denken, vrije ruimtes creëren, vastgeroeste gedragspatronen doorbreken en een open, interdisciplinaire dialoog voeren: 'Axor WaterDream' – een project met vijf gerenommeerde designers.

Internationale architecten discussiëren over water en architectuur

De workshops 'Axor AquaTektur' bieden een platform voor fundamenteel onderzoek rond de verbintenis tussen water, mens en ruimte. Internationale architecten discussiëren over de laatste nieuwe mogelijkheden om water en architectuur te combineren.

Hansgrohe gebruikt cookies om u de best mogelijke service te garanderen. Indien u verder surft op de pagina zonder uw instellingen te wijzigen, dan stemt u in met het gebruik van cookies.

   

OK