Sport sponsorship from the hansgrohe brand.
BORA-hansgrohe

Na een topprestatie volgt diepe ontspanning

Onze passie voor water ligt aan de basis van ons engagement in de sport. Prestaties en het levenselixir horen tenslotte bij elkaar – net zoals hansgrohe en de mooiste momenten met water. Wielersport is innovatief en dynamisch en inspireert de massa’s, net zoals onze producten in de badkamer en keuken. Daarom is hansgrohe officiële titelsponsor van de UCI WorldTour wielerploeg BORA-hansgrohe.

Video about hansgrohe sport sponsorship

Met hansgrohe beleeft men de mooiste momenten met water. Het kostbare element water is onafscheidelijk verbonden met sport. hansgrohe helpt te focussen op de volgende uitdaging en biedt na een dag vol inspanning de nodige ontspanning onder de douche. Zeker topsporters, die elke dag topprestaties leveren, waarderen het motiverende en belonende effect van een douche. Daarom is hansgrohe officiële titelsponsor van de eersteklas wielerploeg BORA-hansgrohe: een sport die bijzonder dynamisch en innovatief is en de massa’s inspireert, net zoals de hansgrohe producten in badkamer en keuken.

PowderRain: een nieuwe douche-ervaring na het sporten  

PowderRain geeft een behaaglijk gevoel zoals dat van een fijne zomerregen. De innovatie van deze nieuwe douche bevindt zich in de straal. Deze bevat namelijk een technologie van microfijne druppels die resulteert in een veel fijnere straal dan die van traditionele douches. Elke afzonderlijke nop heeft zes fijne openingen die de microdruppels vederlicht op de huid laten terechtkomen. Met zijn zachte microstralen biedt PowderRain een zintuiglijke douche-ervaring en een waar ontspanningsmoment. 9 op 10 testers is overtuigd. Voor hen is PowderRain de beste douche-ervaring ooit*. 

Volg het BORA-hansgrohe team op social media : 
  Na de Tour de France zal het team zich op volgende koersen focussen: 
  • 2019 Vuelta a España, 24/08 - 15/09/2019
  • Bretagne Classic – Ouest France, 01/09/2019
  • UCI Road World Championships, Yorkshire, 29/09/2019
  • Il Lombardia, Italy, 12/10/2019
* In december 2018 hebben zo'n 1.500 eindconsumenten de hansgrohe PowderRain getest met de Trnd campagne.
 
Steeds goed geadviseerd

Vind een verdeler in uw buurt